Politica de retur si garantie
1. POLITICA DE RETUR
Produsele achizitionate se pot returna in termen de 10 zile lucratoare.
Produsule returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Atentie: la retur, acceptam doar colete cu verificare la primire.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire etc
2. POLITICA DE GARANTIE
Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu Legea si Codul Consumului si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie.
Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea actualizata a acestora.
Pentru a beneficia de garantie, piesele trebuie montate intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul dumneavoastra de automobil si sa faceti dovada cu factura fiscala a montajului.
In termenul de garantie, firma noastra va asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul de realizare a garantiei este de 15 zile si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.
Nu suportam costul returului, ci doar pe cel de retrimitere a produsului cu care a fost inlocuit cel initial.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzarea piesei
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de automobil pentru care au fost vandute; factura fiscala si devizul de montaj
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester (acolo unde este cazul, ex. balast/modul ars etc).
- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
- Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator la solicitarea cumparatorului
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
Pentru informatii despre modalitatile de returnare va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.